Descrierea postului:

  • Asigurara in dublu sens fluxul informational intre firma si clienti, precum si intre departamentele firmei.
  • Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri
  • Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata / lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema.
  • Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent.
  • In cazul in care persoana care primeste vizita este ocupata / lipseste, secretara pune oaspetii in legatura cu altcineva care cunoaste problema.
  • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

Cerintele postului:

  • cunostinte bune operare PC MSOffice WORD, EXCEL, navigare internet
  • limba engleza scris/vorbit
  • capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
  • capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
  • atentie catre detalii
  • abilitate de a invata lucruri noi
  • responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
  • elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
  • colaborarea cu clientii companiei;
  • raportate in functie de cererile superiorilor
  • permis de conducere cat B

Oferta postului:

  • Salariu fix, tichete de masa;
  • dezvoltare profesionala;
  • Conditii moderne de lucru;

 

Aplica aici →

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>